پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۹ مرداد۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۸۹۹هزار و ۵۲۲ تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۵۶

ارزش سهام عدالت افزایش یافت. ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی چقدر شد؟ سرمایه های شرکت های بورسی سهام عدالت چقدر است؟ ارزش سهام عدالت نوسان دارد. آخرین خبر در خصوص ارزش سهام عدالت را در ادامه بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین از گسترش نیوز، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۱۰ میلیون و۲۵۲ هزار و ۳۰۹ تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۱۷۳۵۹ واحد کاهش در ارتفاع ۱.۴۲۳.۴۹۶ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۳۷۹.۹۷۶ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس۳۷۰۰ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۴۲۷ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار شفن،فولاد، شپنا، کگل و شستا و بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس بپاس،زاگرس،شاوان، دماوند و فرابورس است. برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

همچنین پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۹ مرداد۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۸۹۹هزار و ۵۲۲ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

بورس در هفته‌ای که گذشت در حدود دو درصد افت داشت و سهام عدالت نیز هم‌سو با شاخص کل بورس حرکت کرد. ارزش سهام عدالت این هفته چقدر شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، سهام عدالت در هفته اول مرداد کمتر از دو درصد افت کرد. همچنین شاخص کل بورس ۱٫۹ درصد کاهش یافت و در سطح یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان روزهای کاری این هفته، به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان قرار داشت.

ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۵ میلیون و ۶۱ هزار تومان ایستاد. این سبد در هفته گذشته ۲۵ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان ارزش داشت.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه با ۱۲ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان برابر شد. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۲ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان بود.

بدین ترتیب ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هفت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

محمد باغستانی با اشاره به رونمایی از فاز اول سامانه توثیق الکترونیک هوشمند ستاره، درمورد اینکه برای تاخذ وام چه میزان سهام لازم است، گفت: این موضوع در اختیار بانک بوده و بستگی به بانک دارد. ممکن است بانک برای ارائه وام ۱۰ میلیون تومانی، ۲۰ میلیون تومان وثیقه بخواهد.

وی در مورد مشمولان سهام عدالت نیز توضیح داد: همه مشمولان می‌توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده کنند.

هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده و هیچ میزان از سهام خود را نفروخته بودند، هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده و بخشی از سهام خود را فروختند و هم مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند. در واقع هر فرد به میزان دارایی خود می تواند برای توثیق سهام اقدام کند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در ادامه در مورد انتقال سهام عدالت متوفیان نیز توضیح داد: سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان تا پایان شهریورماه راه اندازی شده و وراث این افراد می توانند برای انتقال سهام عدالت اقدام کنند.

ارزش سهام عدالت امروز 4 مرداد 1401 چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 4 مرداد 1401 به 10 میلیون و 858 هزار و275 تومان رسید.

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: امروز سه شنبه (4 مرداد 1401)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 10 میلیون و127 هزار و877تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با9680 واحد کاهش در ارتفاع 1.438.448 و شاخص هم وزن در ارتفاع 388.299 واحدی قرار گرفته است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ | شرکت های بورسی سهام عدالت

ارزش معاملات امروز بازار بورس3002 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 5464 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار فملی،فارس،حکشتی،نوری،شپنا،شبندر و کاوه بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس غصینو،دماوند،سمگا،وملل،بمپنا،بخش،دی است. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 4 مرداد 1401

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (4 مرداد1401) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 10 میلیون و858 هزار و275تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیونی شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۵ هزار و ۷۵۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نبض بورس، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز یکشنبه دوم مردادماه بازهم کاهشی بود و بازار در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۹۷۰۱.۸۹ واحدی به ۱، ۴۶۳، ۷۹۷.۲۱ واحد رسید.

امروز نمادهای پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه تهران بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای معدنی گل‌گهر، هلدینگ معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۵ هزار و ۷۵۸ تومان معادل ۱.۹ درصد کاهش قیمت داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۶۰۲ تومان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها